Kakyong Zatie ♥


31 Aug 2012 | 8/31/2012 11:28:00 am | 0 comments
Sebak (wuuuuuu) ~ ~ ~



Mesej.. 
GF : Awak,! Saya nak putus dengan awak? ape pom awak cakap saya tetap dengan keputusan saya.
BF : Kenape pulak nie ! :(
GF : Awak tak sayang saya, awak tak pernah say I Love You dekat saya ! saya nak hubungan kita macam orang lain ! sudah laa, saya nak kembali kan patung bear kecik yang selalu awak bagi saya tiap pagi tuhh !
BF : tak perlu laa , awak simpan jee laa ! awak saya nak jumpa awak buat kalli terakhir boleh !
GF : untuk ape lagi nak jumpe , saye tetap dengan keputusan saya !
BF : ye tahu, saya nak bagi something? please :)

Berjumpe ditaman bunga si BF menunggu GF nyaa , tak lama kemudian GF nyaa sampai, si BF dekati GF nyaa , lalu mengeluarkan bear kecik di beg plastik. !

GF : Saya dah tak nak laa bear kecik awak nie !
BF : Awak terima laa, hanya untuk kali terakhir :(
GF : Yelaa, saya terima !

Lalu si BF beredar dari tempat tuhh dengan hati terluka , si GF pun beredar jugak, tak lama kemudian , si GF terdengar bunyi kuat seperti orang dilanggar , bila si GF melihat ke belakang rupa-2 nyaa BF die yang kena langgar , si GF nyaa berlari ke BF nyaa..

GF : Awak ~ jangan tinggal kan saya..
BF : Awak saya tak boleh bertahan lama .. saye nak awak tahu patung yang selalu saya bagi tuhh ??? ...

Si BF nyaa mati di situ jugak .. mula dari hati tuhh , GF nyaa tiap-2 hati nangis , ia berlarutan sampai laa 2bulan , akhir nyaa GF die buat keputusan nak buang patung bear tuhh , supaya die tak ingat lagi dekat arwah BF dia .. masa nak buang tuhh dengan secara tak sengaja , GF die terpicit perut bear kecik lalu terkuar laa bunyi I LOVE YOU , setiap patung bear tuhh ada bunyi yang sama .. GF nyaa baru laa tau yang BF nyaa sayang kan dia , cuma BF dia tak nak bagitahu !

So, Hargai Laa Dia Selagi Masih Bernyawa..

:: CopyPaste ::


0 Comments available :

Post a Comment

Heyy!! nak lari mane..? meh komen dulu.. ♥