Kakyong Zatie ♥


14 Dec 2012 | 12/14/2012 07:23:00 am | 4 comments



Khas untuk yang pernah kenal, pernah berkawan dengan kaqyonk..

Assalamualaikum..

Teman, dengarkan bicara hatiku ini..
Maaf, mungkin selama ini aku bukanlah sahabat yang baik..
Mungkin selama ini aku selalu melalaikanmu.. 
Mungkin jugak selama ini aku sering menyakiti hatimu..
Maaf lagi, mungkin selama ini aku membuatmu rasa sedih dan tersisih..
Maaf sungguh, mungkin selama ini aku sering tidak memahami dirimu..
Maaf, aku hanya hamab biasa yang serba kekurangan..
Aku hanya mahu kau tahu diri ini tidak menyimpan dendam, marah atau terluka denganmu..
Diri ini sentiasa memaafkanmu kerana aku tahu tiada manusia yang sempurna didunia ini..
Siapa pun awak, awak adalah sahabat saya selamanya.. 


4 Comments available :

16 December 2012 at 22:47
Blogger Iezwa Wawa said...

Jom join http://chocofluxuryga.blogspot.com/2012/12/1st-giveaway-by-aimi-akhairina.html

18 December 2012 at 05:43
Blogger AnieDaud said...

sedih la pulak pagi-pagi...Memang tersentuhhh..waaaa

18 December 2012 at 05:44
Blogger AnieDaud said...

jengok kita lak nanti yerkk http://aniedaud.blogspot.com/

28 February 2013 at 21:51
Blogger Kaqyonk Fauzi said...

sedih lagi yang menaipnye :(

Post a Comment

Heyy!! nak lari mane..? meh komen dulu.. ♥