Kakyong Zatie ♥


8 Jan 2013 | 1/08/2013 11:25:00 am | 2 comments

ASSALAMUALAIKUM . . .
jangan lrr tenung lame sangat kt gmbar tu..! ah kenape? kamu hairan dgn 'Siapa Dia??'.
ork oloh.. dia tu kwn kaqyonk lrr. soe xletak pic die. kaqyonk segan nk letak, sbb tkut dikate org terhengeh-hengeh pade yg xsudi.. *lain macam ja ayat aku nie* takpe lrr.. teruskn membaca isi hati kaqyonk ni. 

Khas untuk kawan yang aku sayang iaitu dia. ala dia lrr. myb dia dah lupekan aku kot. aku xkisah punn *suara johan* . aku tetap nak puji kebaikkan dia. dia memang terbaik lrr bagi aku. dia and family dia dah banyak berjasa pada aku.. aku dah terhutang budi lorh. aku xpernah lupe dieorang, tapi dieorg? masihkan mengingatiku. ! hurm.. not bad. !

Kawan.,, Aku minta maaf sebab xboleh jadi kawan yang terbaik untuk kau sehinggakan kau telah jumpa penganti aku.. Walaupun hanya seketika aku mengenali kau, tapi aku dapat rasa kan kasih sayang yang terjalin begitu erat antara kau dan aku. aku sayang kau. aku berharap sangat kenangan dahulu berulang kembali walaupun seketika, aku rindu saat kyte dahulu. 

sampai sini jelrr. kaqyonk dah xtahan dengan air mata yang keluaq nie. jumpe lagi di EPISOD akan datang :)
Assalamualaikum..


Kalau satu hari awak menangis, bagi tahu saya .
saya tak janji nak buat awak tersenyum .
tapi saya boleh menangis bersama awak .
Kalau satu hari awak ada masalah, bagi tahu saya .
saya tak janji nak bagi awak penyesalan .
tapi awak boleh kongsi dengan saya .
Kalau satu hari awak mahu pergi , bagi tahu saya .
saya tak janji untuk halang awak .
tapi saya boleh berjalan bersama awak .
kalau satu hari awak perlukan seseorang .
untuk mendengar cerita awak, bagi tahu saya .
saya janji akan ada untuk awak .
Tapi kalau satu hari awak perlukan saya dan saya tiada . .
percayalah . .
hati saya akan sentiasa bersama awak .






2 Comments available :

8 January 2013 at 14:35
Blogger Sharifah Hazimah Al-Yahya said...

sedih jea cerita nie.
okayy, sabar dik :) dia dah lupa ke tidak ke yg penting, kalau betul sayangkan someone tu, kena banyak doakan dia. meskipun dia tak tahu.

#kenangan hanya untuk dikenang. tak mungkin terjadi lagi benda yg sama.

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

16 January 2013 at 17:19
Blogger Kaqyonk Fauzi said...

@Sharifah Hazimah Al-Yahya : :( masih merindui kenangan dlu..

Post a Comment

Heyy!! nak lari mane..? meh komen dulu.. ♥