Kakyong Zatie ♥


27 Apr 2013 | 4/27/2013 10:03:00 pm | 0 comments


Assalamualaikum kawan.. jangan ditanya bagaimana perasaan kaqyonk sekarang.. sememangnya terlalu happy, and happy. Lau happy camni selalu kan best. :) kyte ada abang baru.. yong panggil die ALONG. dan die panggil kaqyonk dengan panggilan YONG. yong harap perkenalan yong n dea kekal hingga akhir hayat.. dea baik tau, jangan sapa2 amek dea dari yong.. nak amek jugak? ade bran? nampak kaki nim, kaki nie lrr kat muka hang nanti. hahaha.. gurau je. setelah mengenalinya yong tersangat lrr happy. hampir setiap hari asyik teringat dea, mengalahkan boipreng fulak ! yong sayang sangat2 kat dea. Dulu, yong selalu sedih pabila tengop kawan2 ada abang. sekarang yong xnak sedih lagi, yong nak happy setelah dapat abang, walaupun abang angkat. :) dea cakap selagi dea ade, selagi tu dea akan jaga aku lorh.. :)) *double smile*

Serba sedikit pasai die.. kawan2 panggil Nawal, umur dah 20 tahun sejak 31 Jan 2013, duk Perak, study kat kedah. Insha Allah lau ada rezki akan sambung kat Indonesia ~ jauh lrr kyte nanti Long. Diantara sikap dea yang aku suka ialah: suka senyum , suka buat aku senyum , suka nasihat aku , dan banyak lagi smpai xterluah dha . kat bawah ade gambar time aku skype ngen dea.. *gambar xbrape nak jelas* Happy sangat2 tau boleh skype ngen dea...  dah lame aku xnangis sebab terlalu gembira. :) semoga Kebahagiaan milik aku selamanya. Amiinn ~ ILoveYouSoMuchLong !!!!



"Menangis keran Gembira, Gembira kerana dapat kasih sayang seorang abang"


0 Comments available :

Post a Comment

Heyy!! nak lari mane..? meh komen dulu.. ♥